Opnieuw een klantenstop (april 2017).

Begin dit jaar hebben we even de poorten opengezet voor nieuwe klanten. En die kwamen er!

Goed nieuws voor ons, minder voor u (als u nog geen klant bent) want het betekent dat onze agenda opnieuw vol zit en we weer een klantenstop instellen. Dit waarborgt de kwaliteit van het werk en het kunnen houden van de afspraken.

Mochten we weer ruimte hebben voor nieuwe klanten dan kunt u dat op deze pagina lezen.

Februari 2017 – vertraging door vorst en storm

Beste klant,

Afgezien van de vorst aan het begin van de maand, hebben we nu ook te maken met regen en storm. Ik kan dan helaas niet werken. Het werk loopt wat achter, maar zal wel gedaan worden.

Mocht u liever een maandje overslaan, stuur dan gerust een mailtje, dan zorgen we daarvoor.

LET OP: als we eens door tijdgebrek of slechte weersomstandigheden niet de hele route kunnen doen en er eventueel werk overgeslagen of uitgesteld moet worden, zullen de klanten die al hun nota’s betaald hebben met voorrang behandeld worden.

 

 

30 januari 2017 – vertraging door de vorst

Beste klant,

helaas hebben we door het koude weer van afgelopen week enige vertraging opgelopen. Alle werk wordt afgemaakt zoals gepland, maar wellicht is dat pas op 1 of 2 februari.

Daarna wordt de route weer hervat zoals die hoort te zijn, dus de volgende keer worden uw ramen in principe gewoon weer aan het einde van de maand schoongemaakt!

2017 begint met goed nieuws!

We zijn nu een aantal maanden aan het werk met het nieuwe customer relations management programma (glazenwassersCRM). Dit heeft tot gevolg dat de planning strakker is, het werk al drie maanden binnen de planning afgemaakt is, en er zelfs weer een heel klein beetje ruimte is voor nieuwe klanten!
Dat is natuurlijk goed nieuws. Mocht u klant willen worden, neem dan contact met ons op en dan kijken wij wat we voor u kunnen betekenen.

Stuur een berichtje naar mail@mijnglazenwasser.nl of bel ons binnen kantooruren.

Korte mededelingen augustus 2016.

Wij nemen wegens drukte maar heel af en toe een nieuw klant aan – als een andere klant verhuisd is bijvoorbeeld.

Overweegt u om ons te vragen uw ramen te wassen? Dan is het handig om te weten dat we sinds juni 2016 voor nieuwe klanten een minimumtarief van €15,00 hanteren voor glasbewassing.

Opdracht voor het schoonmaken van houtwerk, boeidelen, goten en dergelijke kan alleen via e-mail geregeld worden.

Automatiseren

Glazenwasbedrijf Bonnema is bezig om het papierwerk te stroomlijnen. Dit doen wij door middel van een heel nieuw programma voor planning en relatiebeheer. Van al onze klanten vragen wij daarom nu het e-mailadres. Dat gebruiken we dan om voortaan de planning aan u door te geven, en om na het werk dat gedaan is een factuur te sturen.

Uw gegevens worden ALLEEN voor dit doel gebruikt en niet aan derden doorgegeven.

Ook offertes zullen per e-mail gestuurd worden en die kunt u digitaal bevestigen, waarna de opdracht automatisch in ons systeem komt.

Omdat wij het programma nog onder de knie moeten krijgen betekent dit dat we een paar maanden met de oude en nieuwe methode naast elkaar zullen werken. We gebruiken bijvoorbeeld nog wel de oranje nota-briefjes, maar versturen ook al facturen en offertes per e-mail.

Mocht er iets misgaan of onduidelijk zijn, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen!