April 2021
Wij merken we dat veel van onze klanten – misschien omdat ze ook meer thuis zijn – extra schoonmaakwerk gedaan willen hebben. Dit heeft ertoe geleid dat we het dit voorjaar extreem druk hebben. Het is een continue afweging: nieuwe klanten nemen we al lang niet meer aan, maar onze vaste klanten willen we wel graag alle service verlenen. Alleen is daar niet altijd tijd voor. Op dit moment zorgt dat toch voor erg veel druk op de ketel, en af en toe schiet het ‘normale’ glazenwassen bij sommige klanten er dan een keertje bij in. We hopen hiervoor op uw begrip; we proberen dit uiteraard te vermijden.
Extra werk dat gevraagd wordt te doen op het moment dat de glazenwasser bij u staat, kan helaas niet gehonoreerd worden. Alle werk buiten de standaard glazenwasafspraak om kan alleen per e-mail worden aangevraagd, ook als u bijvoorbeeld in plaats van alleen de bovenramen ook de benedenramen gedaan wilt hebben. Zo kunnen wij een optimale planning maken.
Als u vragen hebt, kunt u ons altijd bereiken via mail@mijnglazenwasser.nl